• Uncategorized
  • 0

Leugens die we geloven … tot vandaag

delen is zorgzaam!

Delen

Tweeten

Delen

Het plan

Ik wil dat je alle ongunstige dingen die je over jezelf vermeldt, samenstellen. Dan wil ik dat je de dingen die je niet wilde neerleggen op de lijst opstellen.

Dit waren de aanwijzingen die ik op een middag aan een buddy gaf. Ik zou binnen drie dagen langs haar huis komen, zodat ze misschien voor me staat en de lijst voor mij had bekeken. Tranen liepen zowel over mijn wangen en de hare neer terwijl ze de wrede dingen had bekeken die ze geloofde en op een routinematige basis werd verklaard. Ze luistert naar leugens.

De leugens

Je bent een mislukking. Je bent niet geweldig genoeg. Het enige dat u ooit hebt gewenst, is een moeder zijn en dat u het verpest/faalt. Dus, wat is het punt?

Je hebt niets essentieel om te zeggen. Uw standpunt doet er niet toe. Jij bent zo dom. Je bent niet mooi. Ik kan niet geloven dat je niet veel meer tijd met je kinderen wilt doorbrengen. Jullie jongeren vereisen u niet. Je jongeren houden niet van je. Je bent een impliceren moeder.

U bevredigt de behoeften van uw man niet. Ik zou niet verbaasd zijn als hij ergens anders zou kijken.

Waarom kan je ze niet laten gedragen?

Doe normaal?

Niet in paniek?

U kunt er niet over worden.

Ze kijken allemaal naar je. Je bent niet goed voldoende gekleed om in vorm te komen. Waarom kun je niet veel meer lijken op die moeder … meer leuker? veel liefder? veel meer geduldig?

Ze gaan je allemaal beoordelen.

Je hoort hier niet thuis. Je bent nep … ze begrijpen dat je niet zoveel geld hebt als zij.

Je bent saai. Je probeert zo moeilijk om in vorm te komen, maar je kunt het niet goed krijgen.

Je laat je gewoon tijd voorbijgaan. Je mist iets. Waarom ben je zo emotioneel?

Je bent vergeetbaar.

Waarom ben je hier? Wat doe je? Wat is het punt.

Het probleem

Gerelateerde christenen moeten stoppen met het ondersteunen van het kwaad met investeringen

“Zou je deze woorden ooit aan nog een mens willen zeggen?” Ik vroeg. Ze zei snel: “Nee, dit zijn vreselijke dingen om over een persoon te zeggen.” Ik vroeg haar waarom ze in de wereld gelooft dat het goed is om deze dingen aan zichzelf te verklaren, een kind van God.

In de zaligude stelt Jezus: “Gezegend zijn de barmhartige, want zij zullen genade krijgen.” Je hebt op verschillende locaties in de Schrift uitgecheckt dat God wenst dat genade niet opoffert. Het verlengen van genade is een enorm aanbod aan Jezus, maar vrouwen hebben de neiging om genade van onszelf achter te houden en in plaats daarvan wreed te zijn. Het is een zwaardere kwestie van het hart.

Dit is een lieve, Jezus -liefhebbende vrouw die wel vriendelijk is en nog steeds liefhebben tot overal om haar heen; Ze verlengt zich geen genade voor zichzelf. Dat is niet oké! Het is tijd dat vrouwen de bedrieger onderwerpen die deze leugens tegen ons fluistert om ervoor te zorgen dat we niet kunnen stoppen met zo wreed voor onszelf.

Het is eenvoudig om zelfwreedheid als een klein probleem te verwaarlozen, omdat je niemand pijn doet. Als ik huilde om naar deze lijst te luisteren, hoe geloof dan dat God zich voelt als we wreed zijn voor zijn dochters.

Het is tijd om de leugen te onderwerpen die je ervan weerhoudt om binnen te lopen en om genade te verlengen.

Dus wat staat er op je lijst? Welke wrede dingen vermeld je tegen jezelf? Er is een bedrieger die die leugens tegen je fluistert die je ervan weerhoudt om in de genade te lopen en flexibiliteit die God wenst voor je leven.

Het punt

Zodra u uw leugens onderwerpen, moet u het vullen met de waarheid! Die waarheden zijn dat God je niet alleen leuk vindt, maar hij vindt je ook leuk! Hij geloofde van je voordat je geboren bent. Je hebt zo’n doel. Je hebt een stem! Zeg het zowel over als over totdat je het gelooft. Ik ben zowel angstig als ongelooflijk gemaakt.

Hij heeft je op unieke wijze ontwikkeld om de wereld iets over hem te laten zien dat alleen jij kunt doen!

Mijn buddy was van streek nadat ze deze lijst aan mij had bekeken. Het masker was uit de leugenaar in haar hoofd geëlimineerd en zij was niet langer een persoon die zou geloven dat dit haar waarheden waren. Amen daarop!

Gerelateerd het levensveranderende wonder van Kerstmis voor moeders

Meerdere keren vroeg ze de bezorgdheid: “Wat is het punt?”

Het punt voor de gelovige is net zo goed als altijd Jezus. We moeten precies ontdekken hoe we de realiteit kunnen scheiden van liegen in onze gedachten om ervoor te zorgen dat we ons nooit niet herinneren dat Jezus het punt is. Terwijl we hem blijven zoeken, en op zijn wegen lopen, zal het ‘punt’ uiteindelijk veel meer zijn en veel meer voor de hand liggend.

Er is langdurig genot dat een leven voor Jezus leidt. Ik bid dat vandaag de dag is dat je de bedrieger in je gedachten onderworpen. Ik bid dat je uit Hidin komtG achter de onzekerheden die u ervan weerhouden zowel in flexibiliteit als in genade te lopen.

Beste hemelse Vader,

Bedankt voor de genade die we in Jezus krijgen. Help ons papa om de realiteit te horen die ons in staat stelt de leugens te onderwerpen die we over onszelf geloven. Jezus, zet mensen en dingen in ons leven die ons herinneren aan uw ideale zoals voor ons. Je bent wat God ook is, dus help ons om te ontdekken om in je methoden te lopen en de ideale likes te krijgen die bij je voldoen.

Zowel in uw ideale als de heilige naam,

Amen

Link naar dit bericht: leugens die we geloven … tot vandaag

0/5

(0 beoordelingen)

Delen is zorgzaam!

Delen

Tweeten

Delen

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *